Nákup po telefonu
+420 774 772 772, +420 774 773 773

Káva


Kávovary JURA


Čaj a doplňky ke kávě


Podávání kávy


Kávové kapsle


Servis


Informace


Stručný návod nákupu kávy


  1. vyberte si kávu
  2. vložte kávu do košíku
  3. uzavřete objednávku
  4. zvolte způsob dopravy kávy
  5. zvolte způsob platby kávy
  6. dokončete závaznou objednávku
  7. potvrďte provedení objednávky
  8. po potvrzení emailem je objednávka přijata

podrobný návod nákupu kávy

O nás


Naše společnost CLUB CAFE s.r.o. vznikla v roce 2007 jako specializovaný dovozce nejlepších světových značek zrnkové kávy a doplňků k její přípravě. Díky rostoucí oblibě a zájmu, jsme již na počátku roku 2008 spustili pro širokou veřejnost internetový obchod s kompletní nabídkou špičkových italských káv – www.kavovnik.cz.
pokračování
Zpět na seznam článků

Díky pití kávy můžete snížit riziko fibrózy jater, zánětu jater a diabetu typu 2 jak ukázal nový výzkum.

Káva jak byl také prokázáno, snižuje riziko rakoviny prostaty, a dokonce i Alzheimerovy choroby a mrtvice. A je to právě kofeinu v kávě který je účinnou látkou v boji proti těmto nemocem, ale i ostatní zdroje kofeinu, jako je například zelený čaj, černý čaj a čokoláda mohou být užitečné při snižování zdravotních rizik, ale studie ukázala, že jen káva snižuje riziko fibrózy. Nejnovější studie kávy byla zveřejněna v lednu 2010 v časopise, Hepatologie v článku s názvem „Zvýšená spotřeba kofeinu, spojená se sníženou jaterní fibrózou“. Sto sedmdesát sedm pacientů byly studováno po dobu šesti-měsíčního období. Skupina byla složená z téměř poloviny mužů a žen trpících chronickou hepatitidou. Účastníci spotřebovali 308 mg kofeinu denně, stejně jako kdyby denně vypili 2.25 šálků kávy. Další studie, zveřejněná v časopise Arthritis revma v roce 2007 dospěla k závěru, že konzumace kávy snižuje koncentraci kyseliny močové, která je příčinou dny a osteoartrózy.

Výzkumy v oblasti kávy a cukrovky byly publikovány v časopise Archives of Internal Medicine. Nálezy rovněž uvádějí, že čaj a káva bez kofeinu také pomáhá snížit riziko vzniku cukrovky. Každý šálek spotřebované kávy snížil sedm procent rizika diabetu. Tato studie byla vybrána z více než 18ti různých studií na kávu, v celkové výši téměř půl milionu účastníků.

V prosinci 2009, předložila výsledky Americká asociace pro výzkum rakoviny Frontiers v prevenci rakoviny Výzkumná Konference ukázala, že káva snižuje riziko rakoviny prostaty, protože její vliv na hladinu cukru v krvi, inzulínu a metabolismus glukózy působí velmi dobře. Výzkumy byly získány z více než 50.000 mužů v letech 1986 – 2006. Muži, kteří pijí nejvíce kávy měli o 60 procent nižší riziko agresivní rakoviny prostaty, ve srovnání s muži, kteří kávu nepijí.

Jak ukazuje výzkum čím více kávy pijete, tím menší je riziko vzniku cukrovky a dalších chronických zdravotních chorob,. Je zapotřebí dalšího bádání a výzkumu aby se tyto výsledky potvrdili, ale vše nasvědčuje tomu, že ranní šálek kávy může být velmi dobrý pro vaše dlouhotrvající zdraví.

Přihlášení

email:

heslo:

Registrace

Zapomněli jste heslo?



Kontaktní formulář



Naše služby


  • Jsme specialisté na kávu a kávovary
  • Poskytujeme kávový servis do kanceláří a kaváren
  • Poradíme vám s výběrem vhodné kávy a kávovaru
  • Připravíme pro vás tréningový kurz přípravy kávy
  • Kávu expedujeme nejpozději do 24 hodin
  • Nabízíme široký výběr kvalitních káv
  • Káva s garancí původu a čerstvosti
  • On-line podpora při nákupu kávy

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Poskytovatelé neodpovídají za omyly, tiskové chyby a případné změny v cenách jednotlivých komodit.


V naší nabídce káva značek:
Blaser café   Bristot   Costadoro   Danesi Caffé   Diemme Caffé   Gimoka   Hausbrandt   Illy   Izzo Caffé   La Borsa   La brasiliana   Lavazza   Lavazza Blue - kapsle   LuCaffe   Martella Caffé   MAURO Caffé   Mokarabia   Musetti Caffé   Nannini Caffé   New York   Paraná caffé    Passalacqua   Pellini   Segafredo   Tre Forze!   Udinese Caffé   Vergnano  
Jména a ochranné známky jsou majetkem původních výrobců.
Všechna práva vyhrazena. Copyright © 2007 - 2012 KAVOVNIK



TOPlist