Nákup po telefonu
+420 774 772 772, +420 774 773 773

Káva


Kávovary JURA


Čaj a doplňky ke kávě


Podávání kávy


Kávové kapsle


Servis


Informace


Stručný návod nákupu kávy


  1. vyberte si kávu
  2. vložte kávu do košíku
  3. uzavřete objednávku
  4. zvolte způsob dopravy kávy
  5. zvolte způsob platby kávy
  6. dokončete závaznou objednávku
  7. potvrďte provedení objednávky
  8. po potvrzení emailem je objednávka přijata

podrobný návod nákupu kávy

O nás


Naše společnost CLUB CAFE s.r.o. vznikla v roce 2007 jako specializovaný dovozce nejlepších světových značek zrnkové kávy a doplňků k její přípravě. Díky rostoucí oblibě a zájmu, jsme již na počátku roku 2008 spustili pro širokou veřejnost internetový obchod s kompletní nabídkou špičkových italských káv – www.kavovnik.cz.
pokračování
Zpět na seznam článků

Dobré zprávy o kávě

Káva je spojována se snížením rizika vzniku diabetu a obsahuje rozpustné vlákniny, které mohou přispět k snížení hladiny cholesterolu. Podle Joyce Hendley, EatingWell.com

Milovníci kávy tak mohou bezstarostně zvýšit svoji spořtebu – a s uklidněním číst další novinky ( zveřejněné ve věstníku zemědělská a potravinářská chemie. Některé z nejslibnějších objevů pocházejí ze studií diabetu. Když výzkumní pracovníci Harvardské university kombinovali data z devíti studií zahrnujících více než 193.000 lidí, zjistil, že u pravidelných konzumentů kávy bylo významně nižší riziko vzniku diabetu 2. typu než u těch, kteří se pití kávy vyhýbají.

A i přes špatnou pověst kávy ve ztahu k srdci, ukázali nedávné epidemiologické studie že, káva může mít právě opačné ochranné vlastnosti . Studie ukazuje, že u lidí kteří pili čtyři nebo více šálků kávy denně má 53 procent nižší riziko onemocnění srdečními chorobami než u lidíkteří kávu nepijí..

A co je to ještě více zajímavé – jelikož okamžité účinky pití kávy mají tendenci vyvolávat zvýšení srdeční frekvence a krevního tlaku a dočasně i zvyšují tvorbu buněk spůsobuje pití kávy vyšší rezistenci organismu vůči inzulínu. Z dlouhodobého hlediska prospěšné složky v kávě mohou mít silnější a trvalé účinky na celý organismus.

Jak káva může fungovat, není jasné; studie nebyly navrženy tak, aby zjistit příčinu-a-účinek vztahů. V kávě jsou důležitou složkou antioxidanty, jako chlorogenické kyseliny (jejich mnořství závisí na množství polyfenoly v kávových bobech), což z kávy činí bohatší zdroj než borůvky, které jsou považovány za nejbohatší zdroj antioxidantů v naší stravě. Antioxidanty pomáhají potlačit záněty a negativní vlivvolných radikálů způsobujících nepatřičná bujení.. Hořčík v kávě by mohly přispět k tomu, aby buňky byly citlivější na inzulin. A zdá se, že kofein má vlastní blahodárné účinky. Pití kávy jsou také spojeny s sníženým rizikem onemocnění Parkinsonovou chorobou, žlučníkovými kameny, cirhózou jater a rakovinou.

Sečteno a podtrženo: U zdravých dospělých osob, které mají dva až tři šálky kávy denně obecně její pití není škodlivé spíše může mít zdravotní výhody.

Nedoporučujeme pití kávy jeko prevenci chorob, ale rozhodně tio není strašák, kterého se z kávy snaží část laické veřejnosti udělat. A proto dobrou chuť a hlavně klid u vašeho dalšího šálku, přeje Kavovník team.

Přihlášení

email:

heslo:

Registrace

Zapomněli jste heslo?



Kontaktní formulář



Naše služby


  • Jsme specialisté na kávu a kávovary
  • Poskytujeme kávový servis do kanceláří a kaváren
  • Poradíme vám s výběrem vhodné kávy a kávovaru
  • Připravíme pro vás tréningový kurz přípravy kávy
  • Kávu expedujeme nejpozději do 24 hodin
  • Nabízíme široký výběr kvalitních káv
  • Káva s garancí původu a čerstvosti
  • On-line podpora při nákupu kávy

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Poskytovatelé neodpovídají za omyly, tiskové chyby a případné změny v cenách jednotlivých komodit.


V naší nabídce káva značek:
Blaser café   Bristot   Costadoro   Danesi Caffé   Diemme Caffé   Gimoka   Hausbrandt   Illy   Izzo Caffé   La Borsa   La brasiliana   Lavazza   Lavazza Blue - kapsle   LuCaffe   Martella Caffé   MAURO Caffé   Mokarabia   Musetti Caffé   Nannini Caffé   New York   Paraná caffé    Passalacqua   Pellini   Segafredo   Tre Forze!   Udinese Caffé   Vergnano  
Jména a ochranné známky jsou majetkem původních výrobců.
Všechna práva vyhrazena. Copyright © 2007 - 2012 KAVOVNIK



TOPlist