Během Velikonočních svátku ve dnech 29.3 - 1.4. je naše prodejna uzavřena.

Lucaffe Classic Selezionata - 250g zrnková káva

Kód: 1445
0 Kč / ks 0 Kč bez DPH
Není skladem

Káva se sladkooříškovým aroma. Úžasně jemná směs, ideální k přípravě espressa. U směsi Lucaffé Classico oceníte zejména jemné pražení, které se projevuje zejména harmonickou kombinaci pikantní vůně a výrazně sladké chuti čokolády.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Gian Luca Venturelli , který společnost Lucaffe založil v roce 1996 na břehu jezera Lago di Garda (v městečku Padenghe sul Garda) díky svému nadšení dokázal během patnácti let vybudovat velkou firmu s miliony prodaných kil kávy každý rok.

Velkou péči klade Gian Luca Venturelli na kvalitu a grafickou stránku obalů, do kterých je jeho káva balena. Zvláštní péče je věnována navrhování atraktivních a funkčních obalů, tak aby přesně vystihovali jak směs samotnou, ale také vkus a představivost zákazníka.

Káva Lucaffé Classico má mnoho fanoušků po celém světě. Hodně se o ní píše i na internetových fórech, zejména v západní Evropě. Všechny kávy značky Lucaffé jsou typickým příkladem italských pomalu pražených káv.

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Všechny druhy pražírny Lucaffé reprezentují typickou italskou výrobu. Káva se praží pomalu s jemnou kalcinací v rotačních bubnech, díky čemuž káva získá příjemnou ale pikantní chuť s nádechem sladké pražené čokolády. Pomalé pražení výrazně snižuje množství hořkých chutí a látek v kávě. S kávou Lucaffé riziko podráždění takřka eliminujete.

Gian Luca Venturelli, který v roce 1996 společnost Lucaffe založil, dokázal díky svému nadšení během několika let vybudovat firmu s celosvětým dosahem.  Pražírna se nachází na břehu jezera Lago di Garda v městečku Padenghe sul Garda.

Velkou péči klade pan Venturelli na kvalitu a grafickou stránku obalů, do kterých svou kávu balí. Zvláštní péči věnuje navrhování atraktivních a funkčních obalů, tak aby přesně vystihovaly kávovou směs a aby nastartovaly představivost zákazníka. Ikdyž v dnešní době již kultuvní postavička pomalu z obalu mizí, stal se z designu neopakovatelný prvek celé společnosti.