Mauro Supreme - 1kg, zrnková káva

Kód: 657
Novinka zrnkova
599 Kč / ks 534,82 Kč bez DPH
Skladem

Caffé Mauro Supreme představuje vrchol nabídky tradiční italské pražírny. Tato pečlivě vyvážená směs 80 % arabiky a 20 % robusty byla vytvořena pro milovníky kávy, kteří hledají bohatou chuť, jemnost i výrazný charakter v jednom šálku.

Brazilská arabika dodává plné tělo a sametovou vyváženost, promytá zrna ze Střední Ameriky – z Hondurasu, Kolumbie a El Salvadoru – přinášejí jemné ovocné tóny a robusta z Indie obohacuje kávu o kakaové akcenty a bohatou cremu. Výsledkem je harmonická káva s jemnou sladkostí, ovocným nádechem a čokoládovým závěrem, která působí elegantně a přitom intenzivně.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pražení je střední, intenzita 6 z 10 a obsah kofeinu se pohybuje kolem 1,5 %. Díky své vyváženosti je Mauro Supreme univerzální směsí vhodnou pro přípravu espressa i café crema, ale také pro moka konvičku či french press. Výborně se uplatní i v mléčných nápojích, jako je cappuccino nebo latte macchiato, kde podpoří jemnou sladkost mléka a vytvoří lahodný kontrast.

Doplňkové parametry

Kategorie: Káva
Hmotnost: 1 kg
EAN: 8002530125927

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Caffé Mauro produkuje společnost Mauro Demetrio, S.p.A. Společnost vznikla roku 1949 v Kalábrii ve skladě na Via Florio n. 101, v blízkosti přístavu Reggio. Tehdy tam Demetria Mauro, zakladatel firmy, nainstaloval malý použitý pražící stroj s kapacitou 20 kg. V těžkém období války, kdy panovala deprese a obchodní kapitál téměř neexistoval, měl pan Mauro velké štěstí v podnikání.

I přes své postižení z dětství, kdy téměř přišel o zrak, dokázal překonat náročnou situaci a pracoval s obrovským odhodláním a touhou po dokonalosti svého zboží. Čím hůře viděl, tím více se věnoval práci v továrně, kde nakonec strávil dlouhé roky. Snil o tom, že vybuduje velký podnik s tou nejlepší kávou na světě a to se mu v mnoha směrech i podařilo.

Jako první začal prodávat kávu v předvážených sáčcích, do té doby se káva prodávala vážená. Již v roce 1958 produkovala továrna přes tunu kávy denně, ale ani to nestačilo na uspokojení poptávky. Proto se celá firma přestěhovala do nových prostor na Via Borrace. Další prvenství  získal neustálým vyvíjením nových strojů a postupů. Současně vedl velmi úspěšnou reklamní kampaň a dokonce jako první využil televizi pro svoji reklamu.