Časté dotazy

1. V zásilce mi chybí zboží nebo je zboží poškozené.

Zásilku nejlépe vyfoťte a pošlete nám popis vzniklé situace na náš email info@kavovnik.cz. Volat k nám nemusíte, informaci většinou do dvou hodin zpracujeme a zajistíme nápravu. K popisu nám připište jméno zákazníka nebo číslo objednávky.

2. Nemůžete najít fakturu?

Nejrychlejší cesta jak získat kopii daňového dokladu je odpovědět na jakýkoliv náš email k vaší objednávce s žádosti o zaslaní kopie dokladu. Nejpozději pak do dvou hodin Vám dorazí na váš email v elektronické podobě.

3. Lze na provozovně zakoupit zboží i bez objednávky?

Vždy je nutné vyhotovit předem elektronickou objednávku, tak aby vás zboží na prodejně zaručeně čekalo. Kompletní sortiment našeho e-shopu se nachází v externím skladu a nabízené zboží tak na místě bez objednávky zakoupit nelze.