Časté dotazy

1. V zásilce mi chybí zboží nebo je zboží poškozené.

Zásilku nejlépe vyfoťte a pošlete nám popis vzniklé situace na náš email info@kavovnik.cz. Volat k nám nemusíte, informaci většinou do dvou hodin zpracujeme a zajistíme nápravu. K popisu nám připište jméno zákazníka nebo číslo objednávky.

2. Nemůžete najít fakturu?

Nejrychlejší cesta jak získat kopii daňového dokladu je odpovědět na jakýkoliv náš email k vaší objednávce s žádosti o zaslaní kopie dokladu. Nejpozději pak do dvou hodin Vám dorazí na váš email v elektronické podobě.

3. Lze na výdejně zakoupit zboží i bez objednávky?

Nelze. Vždy je nutné vyhotovit předem elektronickou objednávku a vyčkat na její potvrzení, tak aby vás zboží na výdejně zaručeně čekalo. Kompletní sortiment našeho e-shopu se nachází v externím skladu a nabízené zboží tak v místě výdejny na ulici Heršpická bez objednávky zakoupit není možné.

4. Jakou dopravní společnost vybrat?

Máme více jak 20-ti leté zkušenosti s online prodejem a velmi dobře tak známe všechna úskalí a problémy jednotlivých dopravců. Vyberte si tak si přepravní službu z nabízených možností podle vašich preferencí a pokud by jsme vzhledem k povaze zboží viděli nějaký možný problém, zasilku předáme pak vždy nejhodnějšímu dopravci, tak aby zboží dorazilo v pořádku k vám.