Reklamace zboží

Záruka a reklamace

U nás máte stejnou záruku jako v běžném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů). Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců, pokud není vyznačeni jinak. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným a nesprávným zacházením nebo mechanickým poškozením.

Reklamace kávovaru a jeho příslušenství

Nejrychlejší způsob reklamace Vašeho kávovaru je navštívit nejbližší autorizovaný servis. Vyhnete se tak časovým prodlevám a urychlíte reklamační proces na minimum. Kávovar můžete předat do servisu osobně nebo jej zaslat spolu se záručním listem a průvodním dopisem poštou, případně kurýrem. Vadný kávovar samozřejmě můžete reklamovat přímo v naší prodejně a my Vám následně zajistíme jeho opravu v daném autorizovaném servisu.

V současné době spolupracujeme s těmito autorizovanými servisy značky Jura a Saeco.

JURA Servisní centrum Praha
Coffee SCE Praha s.r.o.
Kabešova 943/4
190 00 Praha 9 Vysočany

e-mail servis@coffee-sce.com
Tel. 848 808 404

Espresso Professional s.r.o.
Náměstí Republiky 366/1
614 00 Brno

Tel.: 545 222 515
e-mail: servis.brno@espressoprofessional.cz

Reklamace ostatního zboží

Zakoupené zboží můžete předat k reklamaci v Brně v sídle naší společnosti.

Kavovnik.cz - velkoobchod s kávou
Areál Ponávka, Škrobárenská 4, 617 00 Brno

Otevřeno Po-Pá, 9 - 12, 13 - 17 hod
Tel.: 774 772 772
info@kavovnik.cz

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou nabo kurýrem, uvědte na zásilku naši adresu: CLUB CAFE s.r.o., Areál Ponávka, budova B2, Škrobárenská 482/4, PSČ 617 00, Brno.

Otevírací doba prodejny je každý pracovní den mezi 9 -12 a 13 - 17 hodinou. Mimo tuto dobu není možné zásilku přijmout.

Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury nebo údaje, podle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno na které byla objednávka uskutečněna).

Dále v průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu na který máme danou částku převést. Nezapomeňte také na kontaktní údaje, například email nebo telefonní číslo, abychom Vás mohli o postupu reklamace informovat.

 




Tento web používá cookies

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies. Prohlížením tohoto webu s tímto souhlasíte. Pro více informací o cookies a jejich případném blokování navštivte článek Správa souborů cookie a dat