Mauro Premium - 1kg, zrnková káva
Kód: 625Detailní popis produktu
Caffè Mauro vyrábí společnost Mauro Demetrio S.p.A., která byla založena v roce 1949 v Kalábrii. Firma začínala ve skladu na Via Florio 101 poblíž přístavu Reggio, kde zakladatel Demetrio Mauro nainstaloval malý použitý pražící stroj s kapacitou 20 kg. V těžkých poválečných letech, kdy byla ekonomická situace velmi složitá a obchodní kapitál téměř neexistoval, měl Demetrio Mauro štěstí ve svém podnikání.
Navzdory tomu, že jako dítě téměř oslepl, nevzdal se a díky své houževnatosti a touze po dokonalosti překonal všechny překážky. Čím více mu slábl zrak, tím více energie věnoval práci ve své továrně, kde strávil mnoho let. Jeho snem bylo vybudovat firmu, která by vyráběla tu nejlepší kávu na světě, což se mu v mnoha ohledech skutečně podařilo.
Jako první v Itálii začal prodávat kávu v předem odvážených sáčcích, zatímco do té doby se káva prodávala pouze na váhu. Již v roce 1958 produkovala továrna více než tunu kávy denně, což stále nestačilo pokrýt rostoucí poptávku. Firma se proto přestěhovala do větších prostor na Via Borrace. Další inovací bylo neustálé vylepšování pražících strojů a výrobních procesů. Mauro rovněž vedl velmi úspěšnou reklamní kampaň a jako první v oboru využil televizi pro propagaci své značky.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Caffé Mauro produkuje společnost Mauro Demetrio, S.p.A. Společnost vznikla roku 1949 v Kalábrii ve skladě na Via Florio n. 101, v blízkosti přístavu Reggio. Tehdy tam Demetria Mauro, zakladatel firmy, nainstaloval malý použitý pražící stroj s kapacitou 20 kg. V těžkém období války, kdy panovala deprese a obchodní kapitál téměř neexistoval, měl pan Mauro velké štěstí v podnikání.
I přes své postižení z dětství, kdy téměř přišel o zrak, dokázal překonat náročnou situaci a pracoval s obrovským odhodláním a touhou po dokonalosti svého zboží. Čím hůře viděl, tím více se věnoval práci v továrně, kde nakonec strávil dlouhé roky. Snil o tom, že vybuduje velký podnik s tou nejlepší kávou na světě a to se mu v mnoha směrech i podařilo.
Jako první začal prodávat kávu v předvážených sáčcích, do té doby se káva prodávala vážená. Již v roce 1958 produkovala továrna přes tunu kávy denně, ale ani to nestačilo na uspokojení poptávky. Proto se celá firma přestěhovala do nových prostor na Via Borrace. Další prvenství získal neustálým vyvíjením nových strojů a postupů. Současně vedl velmi úspěšnou reklamní kampaň a dokonce jako první využil televizi pro svoji reklamu.