Mauro Espresso Deluxe - 1kg, zrnková káva

Kód: 531
zrnkova velkoobchodna cena
499 Kč –4 %
caffemauro prodotti horeca grani classica de luxe
499 Kč –4 % 479 Kč / ks 427,68 Kč bez DPH
Skladem

Parádní směs Deluxe ocení milovníci silného smetanového espressa s jemný čokoládovým aroma. Výsledná aromatická káva má klasickou čokoládovou chuť s dokonale vyváženým tělem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Parádní směs Deluxe ocení milovníci silného smetanového espressa s jemný čokoládovým aroma. Výsledná aromatická káva má klasickou čokoládovou chuť s dokonale vyváženým tělem. Prvotřídní zrna Arabica doplňují v poměru 30 % prémiové Robusty s nižším obsahem kofeinu. 

Za své příjemné čokoládové aroma vděčí místu svého původu. Kávovníky jsou tradičně vysazovány v  kombinaci s kakaovými plantážemi.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Mauro
Hmotnost: 1 kg
Typ kávy: Zrnková
Hmotnost: 1
Intenzita: Středně silná
Obsah kofeinu: Střední

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Caffé Mauro produkuje společnost Mauro Demetrio, S.p.A. Společnost vznikla roku 1949 v Kalábrii ve skladě na Via Florio n. 101, v blízkosti přístavu Reggio. Tehdy tam Demetria Mauro, zakladatel firmy, nainstaloval malý použitý pražící stroj s kapacitou 20 kg. V těžkém období války, kdy panovala deprese a obchodní kapitál téměř neexistoval, měl pan Mauro velké štěstí v podnikání.

I přes své postižení z dětství, kdy téměř přišel o zrak, dokázal překonat náročnou situaci a pracoval s obrovským odhodláním a touhou po dokonalosti svého zboží. Čím hůře viděl, tím více se věnoval práci v továrně, kde nakonec strávil dlouhé roky. Snil o tom, že vybuduje velký podnik s tou nejlepší kávou na světě a to se mu v mnoha směrech i podařilo.

Jako první začal prodávat kávu v předvážených sáčcích, do té doby se káva prodávala vážená. Již v roce 1958 produkovala továrna přes tunu kávy denně, ale ani to nestačilo na uspokojení poptávky. Proto se celá firma přestěhovala do nových prostor na Via Borrace. Další prvenství  získal neustálým vyvíjením nových strojů a postupů. Současně vedl velmi úspěšnou reklamní kampaň a dokonce jako první využil televizi pro svoji reklamu.